Çocukluğum

 



Çocukluğum

İlkbahar geldiğinde aklıma gelir
Çocukluğumun ilkleri
Herkes neşeli
Her yer bembeyaz mavi
Uçan balonlar ilk uçurtmalar
Gülen sadece yüzüm değil o zamanlar
Aynı zamanda gözlerim
Koşup oynarken yaralanır dizlerim
Ağlarken oyunlar oynamaya devam ederim
Yazı büyük bir özlemle beklerim
Sokaklarda koşmayı aşık olmayı özlerim
Gazoz içip çimlerde yuvarlanmak
Denize girip ıslanmak isterim
Sonbaharda anlarım
Çocukluğum da sonludur
İstersem içimde yaşatırım
Uslu çocuk olursam şirinleri de görebilirdim
Çocukluğumun en tatlı beyaz yalanı
İlk hayal kırıklığım
Kışa doğru ben artık büyüdüm
Ben hep iyi çocuktum biz hep iyi çocuklardık
Kış geldi, tüm soğukluğuyla anlattı gerçekleri
Tüm yaşadıkların varmak içindi bana
Masallar hepsi birer kurmaca
Ben gideceğim bir süre sonra
Yine gelecek ilkbaharlar yazlar
Sen artık eski sen olamayacaksın
Ben olmadan ne ekin ne su bulamayacaksın

Yine de istersen kendini kandırmaktan da geri durmayacaksın.


2 Yorumlar

  1. "Biz hep iyi çocuklardık."
    Yazmak, yaşamak lâzım gerçekleri, geçmişi... Beynimizi işler kılmak...
    Yüreğinize, beyninize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski