Hakkımda

Nietzsche, böyle buyurdu Zerdüşt kitabını herkes ve hiç kimse için yazdığını söylüyor. Ben de aynı hislerle bloğumu açıyorum. Zihnimi boşaltmak için yazdıklarımı, biriktirmekten veya çöpe atmaktansa burada okuyacak olanlarla paylaşma kararı almış olan biriyim. Söz uçar, yazı kalır demişler. O kalacak olan yazı, kitaplığın bir köşesinde kalacağına burada kalsın dedim. Burayı oluşturmama sebep olan ilk düşüncelerim bunlardı. Yazdıklarımın içinden bir cümlede olsa okuyanların hayatına dokunabilecek bir kaç satır çıkar mı ya da burada gezinen hoş vakit geçirmiş olur mu bilmiyorum. Zaten yazdıklarımın da temelde hiçbir gayesi yok. Dedim ya zihnimi boşaltıyorum. Schrödinger'in  Dolabını bilir misiniz? Siz kapağı açana kadar tabaklar hem kırıktır hem de değildir. Ben, yazarken tabakların kırılıp kırılmamasıyla yani sizinle paylaştığım yazıların, sizde oluşturacağı etkiyle ilgilenmeyeceğim. Ama ben, dolabın içini yazılarla dolduracağım. Dolabın kapağını açıp açmamak size kalmış:) Kısa bir şekilde hemen ilgi alanlarımdan da bahsedeyim. Mezun olduğum bölüm olan uluslararası ilişkiler konularının yanında sosyoloji, psikoloji ve felsefe alanlarında okumaya, dinlemeye meraklı birisiyim. Tabi bunların yanında edebiyatla da ilgileniyorum. Bazı takip ettiğim bilim dergilerini de bunların arasına ekleyebilirim. Yazılarımın içerisinde tüm bu alanlardan besleniyor olduğumu fark edebilirsiniz. Okuyanlarıma ve okuyacak olanlarıma hoş vakitler dilerim. Benimle iletişime geçmek isterseniz, iletişim sekmesinden ulaşabilirsiniz. 

Kendimden biraz daha bahsedecek olursam eğer;

Mimarıyım kendi hayatımın,

Yargıcıyım kendi vicdanımın.

Hayatımı, kâr amacı gütmeden yaşıyorum.

Etrafımın turistiyim,

Mantığımın kölesi.

Kalbimin esiriyim,

Kalemlerimin efendisi.

Kağıtların baş yazarıyım,

Masaların daimi müşterisi.

Kütüphanelerin ziyaretçisi,

Kitapların okuyucusuyum...

Ha birde;

İçimdeki çocuğu öldürmemeye çalışan, büyüdükçe kaybettiğimiz masumiyetimize üzülen ve onu muhafaza edebilmek için çabalayan...











25 Yorumlar

  1. şırodinger in kedisi var bir de :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel giriş yapmışsınız, yazmak için blog çok doğru bir yer. Çünkü okumayı da sevenler hep burada. Hoşgeldiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoş buldum:) Gerçekten çok fazla blog sayfası varmış ve kendi kitleleri de oluşmuş bir şekilde. Bakalım benim nasıl bir kitlem olacak ben de merakla bekleyerek görücem:)

      Sil
  3. arada spam yorumlara da bakıver, yorumlarımız bazen spama düşüyor da :)

    YanıtlaSil
  4. bloguna yaptığım yorumlar gözükmüyor galiba :) spamı kontrol ediver :) yazılarına yorumlar yaptım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Görünmüyor evet. Ama spam kutum da boş gözüküyor. Sizce neden spama düşüyor olabilir?

      Sil
  5. Merhaba, blog dünyasına hoş geldiniz, bloğunuz çok hoş. Blog tanıtım listeme ekledim ancak sizden bir ricam var. Bloğunuza arşiv ekleyebilir misiniz? Hangi yılda yayınlara başladığınızı ve aylardaki yayın başlıklarınızın görüntülenmesi açısından önemli bir veri çünkü. :) Şimdiden yayını ve okuru bol yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben yorumunuzu yeni gördüm. Spama düşmüş. Ben spama düşen yorumlar denince gmail hesabıma bakıyordum:) az önce şans eseri orası olmadığını fark ettim. Arşivimi ekledim,yorumlarda da belirtmiştim size:) Merakla blogumdan bahsedeceğiniz podcasti bekliyorum. Sevgiler

      Sil
  6. bugünlerde hepimizin yorumları arada bir spama düşüyor, blogger sorunu, geçer bir ara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıı. Merak ettim yorumlarinizi:) spam kutuma da düşmemiş ama dediğim gibi:)

      Sil
  7. schrodinger in kedisi de var :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar.
    Blog dünyasına hoş geldiniz. İnsan, içinde biriken enerjisini boşaltması gerekiyor. Aksi halde biriken bu enerji içeride kısa devre yapıp, yangın çıkarıyor. Burası bir nevi enerjinin topraklama istasyonu gibi bir şey. Bizler de yazarak ve yazdıklarımızı paylaşarak rahatlıyoruz. Bazen de o kadar yarayışlı konular paylaşıyoruz ki, birbirimize faydamız dokunuyor.
    Okuyucusu çok olan güzel paylaşımlar ve sağlıklı günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Recep Bey:) sizin de yorumunuz spama takılmış,daha yeni gördüm. Dediklerinizde haklısınız. Yazmanın insana çokça faydaları var:)

      Sil
  9. Bir şeyi daha merak ettim :) blog isminin myvslr olması isim kısaltması mıdır, yoksa başka bir açıklaması var mı? :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel açıklamışsınız, iyi ki blog dünyasına katıldınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) ben de güzel bloglar,insanlar tanıdım. Kalemim tükenene kadar buradayım heralde:))

      Sil
  11. biraz geç geri dönüş yaptım ancak gelebildim sözlerinizden edebiyata ve psikoloji alanına ilginiz belli oluyor umarım uzun süre blog dünyasında kalanlardan olursunuz paylaşımlarınız ufuk açıcı olacaktır şimdiden belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz:) güzel düşünceniz için teşekkür ederim. Kalmayı düşünüyorum tabii ama bakalım zaman ne gösterecek🙂🙂

      Sil
  12. Bir bakıma meraklarımız aynı yolun yolcularıymış, selamlar :)) Varlığınız daim olsun..

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar.
    Tanıdığım rahmetli bir doktorun yazısında okumuştum. "Herkes kumbarasında para biriktirirken, ben insan biriktiriyorum" söylemini çok beğenmiştim. Bu söylem, sizin yukarıda kendiniz hakkında şiir formatında yer verdiğiniz satır arasına çok yakışır.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Recep abi. Allah rahmet eylesin, çok doğru demiş. Bu söylemi, topluma mâl olmuş ve yaşını almış bazı sanatçılardan tarihçilerden de duymuştum. İnsan yaş aldıkça bu söylemi daha iyi anlıyor heralde🙂 Teşekkür ediyorum🙏👋🙂

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski