Neden olmasın ki?




Hiç sevilmeyeceğimizi bilsek yine de sever miydik?

Hiç varamayacağımızı bilsek yine de yola çıkar mıydık?

Hiç müziğin sesini duymasak yine de dans eder miydik?

Hiç meyve vermeyeceğini bilsek yine de ağaç diker miydik?

Hiç yoğurt olmayacağını bilsek yine de göle maya çalar mıydık?

Hiç gerçekleşmeyeceğini bilsek yine de hayal kurar mıydık?

Hiç okunmasaydı yazdıklarımız yine de yazar mıydık?

Hiç hatırlamayacak olsak yine de okur muyduk?

Kimse görmese yine aynı olur muyduk?

Kimse duymasa yine aynı konuşur muyduk?

Kimse övmese yine yapar mıydık?

Kimse sövmese yine yolumuzdan döner miydik?

Kimse bilmese yine bilmemezlikten gelir miydik?

Demirden korkan trene binmez derler,demirden korksak yine de trene biner miydik?

Neden olmasın ki? Yarın öleceğimizi bilerek yaşamıyor muyuz sanki... :)

Tom, Jerryi hiç yakalayamadı ama her zaman çok yaklaştı. İşin keyfi de aslında buradaydı. Yakalasaydı belki de tadı kaçacaktı. Kaçsaydı yine de seyreder miydik? Artık cevabı biliyorsunuz. Neden olmasın ki:)





16 Yorumlar

  1. Ne tatlı bir yazı olmuş:) Bütün bunlara neden olmasın diyebiliriz doğru:) Belli yerlerde olmasa da olur diyorum, duruma göre, yaşanılanlara göre değişir soruların cevapları.
    ''Hiç sevilmeyeceğimizi bilsek yine de sever miydik?'' diye sormuşsunuz, bu soruya eskiden olsa evet derdim ama şimdi hayır diyorum, çünkü çok yıpratıcı bir şey. Herkesin bakış açısına göre değişir tabii ki:)))

    Tekrar hoş geldiniz diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim:)Evet,gelişiyoruz,değişiyoruz.Olaylara bakışımız değişiyor,düşüncelerimiz değişiyor. Yaşamakta bu demek zaten değil mi:) Tekrar hoş buldum:)

      Sil
  2. Bence de neden olmasın ki? Yapmak istiyorsak yapardık diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Neden olmasın diyerek ömür tükettik, olmadı ise de olsun yolunda yürümek te yetti ...Teşekkürler paylaşım için, hoş geldiniz bloggera. Takipçi sekmenizin olmadığını fark ettim, acaba ben mi göremedim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen yolunda yürümek olmasından daha keyifli ve öğretici olabiliyor:) hoş buldum. Evet,henüz tam anlamıyla teknik işlerini bitirebilmiş değilim blogun. O yüzden takipçi sekmem yok. Takipçim var mı onu da bilmiyorum açıkçası:))

      Sil
  4. takipçi sekmeniz olsaydı, ilk yorumu yazdığım zaman +1 olacaktı, :)

    YanıtlaSil
  5. tom aslında jerry'i hep yakaladı ama ona kıyamadı bence :) hayallerimizi de farkında olmadan yakalayıp yaşayamıyoruz bence...

    YanıtlaSil
  6. Burası çok başarılı bir blog olacağa benziyor. Neden olmasın ki? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,hoş geldiniz:) evet,neden olmasın ki insallah :))👍

      Sil
  7. Bence de neden olmasın kii ? Güzel bir motive yazısıydı bence

    YanıtlaSil
  8. Sebeplere bağlıymış gibi görünse de neden olmasın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski