Döngü

 


Günler birbirinin aynı,

İçimdeki gel git yüzüme yansıdı.

Tuhaf varlık şu insan,

Yazın kışı, kışın yazı aradı.

Soğukla buluştu, sıcağa özlem duydu. 

Sıcakla kavuştu, soğuğu unutamadı.

Yüzüm bu günlerde yabancı,

Zihnimdeki geçişler sancılı.

Mevsimler gibi değişen düşüncelerim,

Beni bana tekrar anlatırken sanki hancı.

Bense zihnimdeki her bir değişimde,

Onlara ayak uydurduğum yolcu.

Bazılarını üzerime giymekten bıkmadan,

Bazılarını da çıkarsamda yeniden giymek zorunda kalarak döngüyü tamamlatıyor zihnim.

Dinlemeli insan kendini,
Kendinden başkasını ne çok dinledi.

İçimizde bir dünya var, Zihnimizde başka dünyalar.

Ruhumuz aynı belki ama hissettiklerimiz başkalar.

Her yeni düşünceyle, bu dünyaların farklı vatandaşları oluruz.

Zaman zaman dövüşür, bazı zaman da barışırız.

Farklı kimliklere bürünür,
Dağ tepe sürünürüz.

Sonra tamamlanır, tamam sandıklarımız.

Sandıklarımızla yaşarız.

Tüm bunlar sonrası yine kendi kendiyle insan.

Kendimiz olmaya, kendimizi bulmaya en yakın an,

Böyle anlardan bir an.

Döngü devam eder, 

Ara ara tekrar eder,

Sanma ki işler ters gider,

Terste düz kadar olağan.


8 Yorumlar

  1. öncelikle kaleminize sağlık diyorum. tüm bunlar sonrası yine kendisiyle insan ,kendimiz olmaya kendimizi bulmaya en yakın an... çok anlamlı bulduğum cümlenize istinaden Cahit zarifoğlunun çok sevdiğim bir sözüyle desteklemek isterim. " bütün büyük anlar yalnızlıktan yontuldu".... ve de eklemek isterim ki diğer yazılarınız gibi uzun uzun yazdığınız yazıları heyecanla bekliyorum hemen okuyup bitirince tadını alamıyoruz :) sonsuz maviliklerle kalın ve sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim🙂 bu ara başka şeylerle meşgul olduğum için pek yazamıyorum ama zihnimde demlenen bir hikaye olduğunu söyleyebilirim:)siz de hoşca kalın sevgiler👋

      Sil
  2. İnsan eninde sonunda kendi kendiyle kalıyor. Bir şeyler başa dönüyor, aynı şeyler devam ediyor bir süre, sonra başka şeyler oluyor ama bir yerde her şey rayına oturuyor sanki:) Belki de ben öyle hissediyorum, bilemedim:) Kaleminize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🙂 Dediğiniz gibi bir yerde her şey rayına oturuyor. Doğru hissediyorsunuz bence de katılıyorum👍

      Sil
  3. İnsan, kendi kendisiyle çoğu zaman hesaplaşır. Ruh öyle bir varlıktır ki hesaplaştığının farkına varamaz. Bu sizin satırlarınızdaki soğuk-sıcak örneğiniz gibi...İçsel hissiyatlar karmakarışıktır. Çözebilmek ise zordur sanırım. :)
    Kaleminize, beyninize sağlık olsun. Bu güzel paylaşım için teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,dediğiniz gibi kesinlikle zor🙂 ne insan ne beyin çözülmesi en zor denklemler. Ben teşekkür ederim,sevgiler👋

      Sil
  4. Öncelikle kaleminize sağlık harika bir yazı insan ne isterse istersin hep şikayetçidir..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski