Hepimiz biraz

 


Hepimiz üzmedik mi biraz,üzülmedik mi?


Hepimiz kızmadık mı biraz,kızdırılmadık mı?


Hepimiz küsmedik mi biraz,küstürülmedik mi?


Hepimiz bağırmadık mı biraz,azarlanmadık mı?


Hepimiz güldürmedik mi biraz,güldürülmedik mi?


Hepimiz kandırmadık mı biraz,kandırılmadık mı?


Hepimiz susturmadık mı biraz,susturulmadık mı?


Hepimiz terk etmedik mi biraz,terk edilmedik mi?


Hepimiz alay etmedik mi biraz,alay edilmedik mi?


Hepimiz mutlu etmedik mi biraz,mutlu edilmedik mi?


Hepimiz düşlemedik mi biraz,düşlerimiz suya düşürülmedi mi?


Hepimiz sevmedik mi biraz,sevilmedik mi?
.
.
.

4 Yorumlar

  1. Çoğunu yaşadık, yaptık. Sevilmek konusunda kendim için aynı şeyi söyleyemem aşk açısından, çok sevdim o ayrı. Kimseyi terk etmedim, terk edildim maalesef. Kimseyle alay etmedim, etmem de. Üzülmek, bağırmak, düşlemek bunların hepsini yaşadım hayatımın belirli dönemlerinde:)
    Sizin yazılarınızın insana dokunan ayrı bir yeri var, seviyorum:))) Kaleminize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz çok mutlu etti beni🙂eğer birilerine dokunabiliyorsa yazdıklarım ne mutlu bana. Teşekkürler👋

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski