Yaşananlar boşa gitmez


Yaşananlar boşa gitmez

Birikir yolunu aydınlatır

Hatalarını sev

Tecrübe olarak seni yaşatır

Her başarısızlık sana

Başarının anahtarını birgün uzatır

En çok yanlışlarını sev

Günü geldiğinde doğrularını arttırır

Üzüldüğün anlar

İşleri yoluna koyman için fırsattır

Akıttığın her göz yaşı

Varacağın yere yaklaştırır

Her ayrılık her acı

Öğretir yeni bir şeyler

Her kavuşma her sevinç

Öğretir yeni bir şeyler

Yeter ki farkında ol 

Farklılığını bil kendin ol

Kendini sev doğru ol

Doğru bildiğin yol

Gönlünün sesinde

Kalbinin sesinde

Aklının sesinde yankılanıyor.

Kim ne derse desin duyma

Tıka kulaklarını

Çok bilmişlere

Çok sananlara

Çok bayağılara.

Her zaman konuşmak için can atan

Akılsız fikirli olan

Dev aynasının sakinlerini

Görme kapat gözlerini

Değmez harcamaya vaktini

Nakitleri kağıtlar

Ama bizim öyle mi

Vaktimiz kendilerinden daha kıymetli

Nimet sayarlar kendilerini

Halbuki kendileri ne ki

Bir kaç satır cümle ve sonra

Satır başı

Almış yaşı

Çatmış kaşı

Katamamış kendine 

Bir olgunluk kırıntısı

Yetişmeyen yetişkin haliyle

Yetişememiş hiçbir şeye

Ama hak bulmuş kendinde

Konuşmayı

Sataşmayı

Atışmayı

Tartışmayı

Üstten bakmayı

En nihayetinde düşmüş

Unutulmuş

Gitmiş...

8 Yorumlar

  1. Çok bilmişlere, çok sananlara, çok bayağılara tıkadım kulaklarımı. :)
    Gençken tıkamayı aklımıza getirmiyoruz, yaş alınca tıkamayı öğreniyoruz. En azından ben de öyle...:)
    Her bir mısranın kendinde barındırdığı mesajı çok beğendim.
    Beyninize, kaleminize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ne kadar erken yaşta öğrenebilirsek o kadar kâr🙂beğenmenize sevindim👋👋

      Sil
  2. O kadar güzel olmuş ki, böyle beynimize işleyene kadar her gün açıp açıp okumak lazım aslında ve hoş döndün. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel aforizmalar. Ama ben en çok neyi okuduktan sonra bu düşüncelerin kafanızda yer ettiğini merak ettim. Bir şeyin patlaması, dışa vurumu çünkü bu yazı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum. Okunmuş bir şey üzerine yazmış olduğum bir yazı değil. İyi bir gözlemciyim diyelim🙂👋 her yazı elbette bir duygunun bir hâlin yansıması,dışavurumudur. Bu da her yazı gibi bir yazıdır.

      Sil
  4. Çok beğendim, sesli okudum daha da beğendim. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski