Geldim

Mutlu haber veya değil, bir haber en nihayetinde. Öyle yada böyle dönüyorum geri bıraktığım yere. Her gün her hafta olmasada ayda 1 belki 2 paylaşımlarıma devam etme kararı aldım. Bu kararım, blogu açarkenki felsefemle uyumlu. Asıl uyumsuz olan bloga yazmama kararı almamdı ama zaten insan çelişkilerle doludur. Duygularla yoğrulur. Ben, bir hakkımda yazısı yazdım diye veya blogu açma sebebi belirttim diye o belirttiklerimin dışına çıkmayacağım diye bir kural olmadığı gibi kuralları da çoğunlukla insanlar koyar. Yani kendi koyduğumuz kurallara kendimiz uyarız, uymayanları uyarır, gerekirse cezalandırırız. Fakat konumuz bu değil. Dönmüş olmam. Bloga, yazdıklarımı paylaşmadığım bu süreçte elbette yazmayı bırakmadım ve yine elbette sevgili Cem Kazan ile yaptığımız röportajda bahsettiğim hedeflerimden de vazgeçmedim. Bu cümlelerle duyurmuş olayım kararımı. Sevgi ve saygılarımla...


10 Yorumlar

  1. Bloğunuza dönmüş olmanıza sevindim. Hoş geldiniz. :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş gelişler ola efenim, ne güzel geldiniz. :)

    YanıtlaSil
  3. Bence çok yerinde bir karar. Destekliyor ve izliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Gittiğinden haberim olmamıştı, döndüğünden haberim oldu. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz😀👋 vedam ile dönüşüm anlık oldu diyebiliriz.

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski