Büt-ün


 

Susma zihnim susma

Sönmesin hiç ışığın

Ağır gelsen de bana

En büyük şansımsın bu hayatta 

Çoğalın düşünceler çoğalın

İç sesimle hazırız düşünmeye

Bedenim eylerken ileriye

Zinde kalıyorum sizinle 

Varsın düşündürsün geçmişi bana

Önümü görebilmem için belki şarttır da

Kalbimin kırılan parçası kalmış ardında

Ona kıyamıyor ardında bırakmaya 

Alıştım ben çoktan ilk defa da olmuyor

Sana da öğreteceğim bunu arkada kalanla kalınmıyor

Kırılan da eski halini hiçbir zaman alamıyor 

Oldurmaya çalışmak beyhude bir çaba

Takdir etsem de anla ki boşa

Yine de arada bir hatırlatman bana

Hiç fena da olmuyor 

Besleniyoruz hatalarımla büyüyoruz birlikte

Akıl, zihin, kalp ve bedenim ile birlikte

Vicdanım hepimize öğreten

Yüreğim ise bu yolu yürüten 

Hangimiz düşse diğeri kaldırıyor kardeşçe

İhtiyacı mı olur insanın birine kendiyle bütünse 

Mantığım giriyor devreye

Sen yine de fazla ileri gitme

Çok yaklaşmasan da insana fazla da uzağına gitme 

Bedenim söyler yolunda gitmiyor işler

Anlamamı bekler ruhum sıkılır kükrer 

Değişiklikleri gözüm fark eder

Neler görmedi ki bu gözler

Düşüncelerinle düşlemeye biraz ara ver

Sana iyi gelene koş gerisini boş ver

 

Post a Comment

Daha yeni Daha eski