Zihnimden Kesitler 2


İnancım sallanıyor, umudumun tutunduğu yerden

Ayaklarım yürümüyor ileriye, hep geriye gitmek istiyor

Bedenim olan bitene direniyor

Zihnim türlü çıkış yolları arıyor

Cesaretim kırılalı çok oluyor

Duygularımla aklım kavgalı

Bana neler oluyor?

Gözüm hafiften kararıyor, yoksa güneş mi batıyor

Bana neler oluyor?

Anlık gelen hazlar da artık kapımı çalmıyor

Kendimi onlarla kandırmak da zaten içimden gelmiyor

Tutundum bir kaleme ve sarıldım kağıtlara

Döktüm içimdekileri ve rahatladım bir an da...

#####

Ait olmadığın yerde isen ve orada kalmakta ısrar edersen kendinden şüphe etmeye başlarsın. Bu bir başladı mı hayatındaki en büyük haksızlığı kendine yapacağının bilincine belki çok sonra varırsın ama bunu bilmelisin. Bir ot musun sen derinlerde biten. Basan çok mudur üstüne senin yine de gitmez mi dersin gücüme? Doğan bu mudur senin? Böyle mi kabullenildin? Neden özeneceğim mi diyorsun bir güle? Neden mi paralayacakmışsın kendini çiçekler açmıyorsun diye...

#####

Savurdu rüzgar beni evimden öteye

Süzüldüğüm yer sinmedi içime

Kasvet içinde geçerken günler

Takıldı gözüme şirin gözler

Aldı aklımı başımdan götürdü uzaklara

Varmışsa farkına hissetmiştir o da

Gözlerim konuşurdu dilim sussa da

Anlatırlar açık seçik söyletmeden bana

Yeniden tattırdın unuttuğum duyguları

Aşk denilen geçici merakım sonrası

Dökebilsem içimi sana kızarmadan yüzüm

Hiç istemiyorum ayrılmak haykırmadan yüzüne

Kalmak da canımı sıkıyor o ayrı mesele

Yine karşılaşırız belki bir yerlerde

4/A sınıfından Ahmet eşlik ediyor bana bu gece herhalde...

#####


Hadi der dön yine işine

Kurma düş

Derim ona bak hey

Başka şansın yokmuş gibi dövüş

Anlamı yoktu ki bu dizelerin

Anlam aramak zorunda mısın ki güzelim

Saçmalamak da bazen hoş oluyor

Zaman da bir hayli daralıyor...

#####


İsteklerim firarda 

Tadım hafiften kaçık

Zaman bir hayli donuk

Işıltım sönük

Aklım girdapta

Yüzüm bitap

Kalbim sızlarken

İçim içimi yemekte

Bir şeyler değişmekte

Bedenim her şeyi açık etmekte

Görmem için bıraktığı izler

Kendimce görmezden gelinmekte

Bu çok süremez elbette

Bir gül kokla biraz demetle 

Toprağa bas çıplak ayakla

Sarıl darılma

Seviş dövüşme

Hep söylenir bu klişeler ama

Gerçekliğini de göz ardı etme

Bu hallerin böyle zamanlar senin en iyi dostların

Her şeyin değişmekte olduğunu

Her şeyin geçici olduğunu

Her şeyin zamanla olduğunu

Güzel şeylerin yavaşça olduğunu

Pek tabii bilirsin 

Nereden mi bilirsin?

Ya öğretilmiştir ya deneyimlemişsindir de oradan bilirsin

Kendine güven

 Haline güven

Yaşadıklarına güven

Seni dönüştürüyorlar inan

Besliyorlar bil

Büyütüyorlar fırsat ver

Belki de hayata geliş sebebini bulman için

Sana yol gösteriyorlar kulak ver

Yollarını aç

Sırtını dönme

Terk etme

Yolculuğunun ve bu yolculukta sana eşlik edenlerin farkına var

Onları arkana al ve kabul et...

Kesitler burada kesildi. Bir sonraki kesitlerimde görüşünceye dek hoşca kalın...


2 Yorumlar

  1. Hayat yolunda yolculuğun ve o yolculuğa eşlik edenlerin farkında olmak... Önemli gerçekten.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski