Öylesine



Yazdım yine öylesine

Ya ciddi olsaydım söylesene

Oku bak göz gezdir

Diyorum ya işte öylesine...

Düştüm dara

Çıktım yola

Götürdü beni

Kendimden uzağa

Döndüm geri

Sıraladım düşleri

Kurdum hayalleri

Düştüm peşine

Saldım isyanımı

Çekmedim kahırları

Atmadım içime

Ferahladım iyice

Zaman dolar

Yolum uzun

Yakın sonum

Ben yolcuyum

Kader mi şans mı

Ak mı kara mı

Nefes mi nefis mi

Hepsi farklı

Bak gözlerime

Gör sonranı

Bak yoluma

Düş yoluna

Anlattım işte

Yine bir şeyler

Okudun bak
Devam sonra... devam da ettirebilirdim en sonunda. Sonunu merak ediyorum aslında da üç noktayı işlevsiz bırakmak içimden gelmiyor en sonunda. 
Son, önce sonradan 
Sor, cevap sorudan
Dur, koş, zıpla
Kudur, coş, atla
Dol, şiş, patla
Vur, kır, çatla
Uza yavaşca
...
..
.
Boş işler peşinde
Herkes işinde
Adım çıkmış hergeleye
Bana derler birdaha denesene
Nedir bu yapboz tahtası
Benzemez oyuna akıl tutulması
Sordum önce nedir yazdıran
Durdum düşündüm bir an
Veremedim bir anlam
Kolaydı oysa yüklemek
Yaptığımız ezelden beri mumu üflemek
Bir yakar bir söndürür hayat işte budur
Kapanır perde sondu bu sahne
Haydi retkid düldülü dehle
Deh deh düldülüm deh deh
Popüler oldum bu keşmekeşte
Saçmaladım durdum eğlendim 
Hep kendimle hep kendimce
Geçer sandım acılar
Hatırladığım hatıralar
Biriktirdiğim eski dostlar
Kapandı bir bir sayfalar
Yarını da var bugünün
Harcama kendini yat övün
Dön yine sonra yaz sil karala
Haydi oğlum iyi geceler sana...
Yine saçmaladım oysa
Fark ettirmeden çokça
Anlayan anladı sonunda
Bitiriyorum hoş çakal şurda orda burda...







Post a Comment

Daha yeni Daha eski