Beceremedim

 


Seni düşünmeden uyuyamadığım geceler,

Aymayan günler,

Kalp sızıntıları,

Baş ağrıları.

Beden ve ruhumun arasında,

Düşlerimle hayallerimin tam ortasında,

Uçurtmamı uçuruyorum, uyuduğun pencereye doğru.

Git dedimse inadımdan,

Dön diyemiyorum gururumdan.

Yerken, biraz unutuyorum seni.

Derken, dolaşmaya çıkıyorum.

Karşılıyor kuş sesleri beni.

Biraz daha unutuyorum.

Sonra dönüyorum geri.

Yine aklıma geliyorsun,

Yemeğe devam ediyorum.

Durmadan yiyorum.

Aklıma seyahat etmek geliyor,

Nereye olduğunu bilmiyorum.

Uzaklaşsam ne olacak ki,

Ne değişecek diyorum.

Yeni insanlarla tanışırım belki.

Eskileri neyime yetmiyorsa.

Yetseydi kendimle mi konuşurdum?

Beni anlamıyorlar mı yoksa?

Belki bana öyle geliyor.

Bu aralar, kimse kapımı çalmıyor.

Senden sonra düştüm gözlerden,

Ya da bana mı öyle geliyor?

Ne yaptım ki ben sana?

Sevdim, çok sevdim.

Sevmesini bilmiyorken

Sevmek nedir senden öğrendim.

Ya da öğrendiğimi sandım,

Yanıldım.

Beceremedim...

Post a Comment

Daha yeni Daha eski