1 YAŞINDA

Birden olur derler, güzel şeyler.

Ben de girdim birden, hayatınıza.

Ne kadar oldu güzel, tartışılır.

Düşündüm durdum, yazdım paylaştım.

Okudunuz, yorumladınız,

Yorumlarda tanış olduk.

Beğendiniz, belirttiniz,

Beni, mutlu ettiniz.

Ben de okudum çokça, sizden satırlar.

Keyifle yorumladım yazdıklarınızı.

Karar vermeden blog açmaya,

Bilmiyordum, böyle güzel bir aile ortamı olduğunu buralarda.

Yüreği güzel, entelektüel,

Vicdanlı, kibar ve okur yazar insanların hepsi toplanmışlar adeta.

Çatıştı, hakkımda yazdıklarımla

Benim gibi o da baş kaldırdı tüm kalıplara

Sen dedi bana diyorsun sadece kendim için yazıyorum ama

Gözlerin yorum arıyor kayıyor sağa sola

ve o artık 1 yaşında...

Sizler okudukça yazdıklarımı,

Yorum yaptıkça,

Yazma isteğim de katlandı oldukça.

Bazen yaşadık git geller,

Ağır bastı terk edemedik.

Birikti birikti birikti büyüdü,

Oldu bir yaşında...


 


6 Yorumlar

  1. Biliyorum, yorumlar can damarı gibidir, hele ilk yaşına ulaşmış bir bloğa taze kan gibidir. Sağlıkla, umutla, katlanan güzelliklerle nice yaşlara... Yeni bir yılla birlikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, çok doğru söylediniz🙂Mutlu, huzurlu, sağlıklı yıllar dilerim öğretmenim👋👋

      Sil
  2. Blog dünyasına sefa getirdiniz. İyi ki varsınız. Bloğunuzun uzun ömürlü olmasını diliyorum. Nice güzel paylaşımlı yaşlara...
    Yeni yılınız kutlu olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim🙂 Mutlu, huzurlu, sağlıklı yıllar dilerim👋👋

      Sil
  3. Tebrik ederim😊 Yazılarınızı çok severek okuyordum, çok güzel yazıyorsunuz😊 Umarım daha uzun yıllar burada olursunuz😊
    Yeni yılınız kutlu olsun, 2024 çok güzel bir yıl olsun sizin için😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim🙂 Sizin de yeni yılınızı kutlarım , hepimiz için güzel bir yıl olsun🙂👋

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski