Bilmiyorum hiçbir şey



Hayretim firarda,
Neşem ise bir hayli kaçık...
Yüzüm, solgun dolaşır ortalıkta.
Gözlerim, eskisi gibi görmüyor.
Zihnim, vicdanımın altında eziliyor.
Yüreğimle kalbim, birbirine küsüyor.
Kendim, kendimden beziyor.
Sinirlerim geriliyor.
Damarlarım büyüyor.
Kalemlerim küçülmüş, tutamıyor ellerim.
Kağıtlarım dolmuş, taşıyor düşüncelerim.

Zihnimin en derinine gömülü,

Alkolün bile ulaşamadığı yerde,

Susturamadığım onca düşünce,

Peydah oluyor her gece...

Düşüncelerim öyle yük ki bana,

Denize düşsem en dibe batarım.

Zihnimin gürültüsünden,

Duyamıyorum kendimi.

Bilmiyorum istediğim ne?

Arzularım gerçekten benim mi?

4 Yorumlar

  1. Hemen sağ sütunda Doğan Cüceloğlu'nun sözüne takıldı gözüm: " Varmakta değil yaşamın amacı yolculukta." Ne güzel demiş, yolculuğun her türlü hali var; Bazen sevinçle yol alınır, bazen hüzünle. Elimizde değildir bazı anlar, bazı duraklar da belli değildir.
    Bu güzel, anlamlı şiiri yazan , düşünen beyin işleyişi aksamadan sürüyordur, belki yürek biraz incinmiş, kırılmıştır.
    Sağlıkla, umutla nice yolculuklara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz öğretmenim çok da güzel dediniz elimizde değildir bazı anlar ve belli de değildir bazı duraklar... aksamadan sürüyor bazen yük bazen güç olarak🙂🙏

      Sil
  2. Bazen kendi duygularımıza yabancılaşır hatta unuturuz. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski