şiir?



İstedim olmadı 

Bıraktım oluruna 

Zaman dolmadı

Peşinden koştukça

Kaçmaya doymadı

Ama sonra

Nihayete erdi 

Çabalarım sonunda

Bir enkaz devraldım sonbaharda

Buldum sandım aradığımı yakında

Tüm yaralarına banttım çoğunda

Günlerim seninle aydı zamanla 

Yılların alınmış senden

Sen yaşarken dizilmiş boğazına

Lokmalarının saymışlar her birini

Ruhun duyar gibi olmuş duymamış

Duygularım yoğundu haliyle

Sığındığında bana hissizdin

Kimsesiz seyrederken zamanda

Anlık durdun kalbimin ortasında 

Tercüman oldum sana

Doyamadım anlatmaya

Bizi anlatmaya geldiğinde sıra

Sardığım yaraların iyileşti hızla 

Bilmezdim senden önce

Aşk nasıl kör eder

Öğrendim senden sonra

Aşk iyileri beter eder 

Sustu dilim söylemez

Kırıldı kalbim sevmez

Yıkık gönlüm duymaz

Ağır vicdanım kalkmaz 

Çocuktun eskiden sende

Güler oynar zıplardın

Masumdun önceden sende

Ağlar zırlar susardın

Çok ah aldın

Tek kişi kaldın

Dön hadi şimdi

Bak aynada yüzüne

Görebilirse tabii gözün

Alıştın yüzsüzlüğün dibine

Seni betimlerken büyür

Sana karşı içimdeki ekinlerim

Sonrası yüreğimde dinmeyen sızı

Sonrası aklımda bir kemirgen sürüsü

Sonrası yağan yağmurda bana isabet etmeyen su damlası

Sonrası çok çünkü yoksun yok.

2 Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Serbest nazım formundaki şiirinizi okudum. Kaleminize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski