Bomboş


Tükettik kendimizi bitirdik

Boşalttık tüm değerlerin içini

Alaya aldık tüm olması gerekenleri

Ne yaptıysak kendimize yaptık

Takıldık bir furyanın peşine

Gidiyoruz hiç sormadan nereye diye

Bir an durup düşünmeden

Hiç fırsat dahi tanımadan savruluyoruz

Bencilliğimiz, vurdumduymazlığımız

Kolay olanın peşinden cazibeli koşturmalarımız

Kurnazlığımız, marifet olduğunu sanmalarımız

Kandırmak hele en basit şanımız

Hor görüyoruz artık herkesi

Biz dışında herkes serseri

Doğrumuz tek diğerleri hileli

Çok oldu gömeli kafamızı kuma

Yaşattık hep yılanları bize dokunmazsa

Bir gün sokacaktı oysa

Bilirken bilmezlikten geldik çokça

Ders olmadı yaşanan onca şey

Kim alacaktı kalmadı eskiler

Eskidendi o dinlenen öğütler

Şimdi her şey bomboş nefesler...

6 Yorumlar

  1. Ben çocukken destancılar vardı, yazıp bastırdıklarını sokak sokak gezip hem okur hem satarlardı, babannem ki okuma yazması yoktu, çok severdi ve alırdı, çoğu tek sayfalık olurdu, tabii ki okumak da bize düşerdi ki ilkokuldaydım daha. Enfes yazın bana o duyguyu yaşattı. Ve görselin çok yakıştı hissettiklerime ve elbette şiirine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç duymamıştım destancıları 🙂 Çok teşekkür ediyorum😊🙏

      Sil
  2. Merhabalar.
    Ayaklarına dikenler batarak, taşlara tökezleyerek, çukurlara düşerek ilerlediğin yolun bir kıymeti, hedefin de bir anlamı oluyor. Hayat bu, tekdüze değil.
    Hayatın gerçeklerini ve acılarını çok anlamlı bir şekilde şiirsel bir anlatımla dile getirmişsiniz. Kaleminize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim recep abi çok haklısın, sevgilerimle😊😊🙏

      Sil
  3. İnanın, düşündüm durdum, ne desem bilemedim şimdi. Her mısrayı okudukça eskiyi ve yeniyi kıyaslayıp ahaa şimdiyi anlatıyor bu şiir dedim kendi kendime.
    Yok, kimse kimseden ya da olaylardan ders almıyor artık. Herkes bildiğini okuyor bu zamanda. İstisnalar hariç tabii. Onlarda çok azaldı.
    Gönlünüze sağlık olsun. Enfes bir şiir olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yazdıklarımla düşündürebilmek mutlu ediyor beni, çok teşekkür ederim sağolun😊😊🙏

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski